27 lutego w naszej szkole odbyły się drzwi otwarte.
Rodzice i przyszli uczniowie mogli obejrzeć liczne modele edukacyjne, prace uczniów oraz preparaty pod mikroskopem.
Marta Ciszewska
27 lutego w naszej szkole odbyły się drzwi otwarte.
Rodzice i przyszli uczniowie mogli obejrzeć liczne modele edukacyjne, prace uczniów oraz preparaty pod mikroskopem.
Marta Ciszewska
I tak walentynkowa dyskoteka już za nami... Było głośno, gorąco i tego nam było trzeba Dziękujemy bardzo wszystkim osobom zaangażowanym w organizację imprezy, przede wszystkim opiekunom, którzy zrezygnowali z wolnego piątkowego popołudnia dla naszej zabawy. Dziękujemy tym, którzy sale zdobili, tym, którzy przynieśli zakąski i napoje i oczywiście niezastąpionym DJom.
Marta Górna
Kółko biologiczne kolejny raz robi zdrowe przekąski, tym razem - tosty.
Marta Ciszewska
Dyskoteka walentynkowa
21 lutego w naszej szkole odbyła się dyskoteka walentynkowa.
Młodzież jak zwykle świetnie się bawiła.
O nagłośnienie, przekąski i ozdoby tradycyjnie zadbał samorząd uczniowski i jego opiekunowie.
Marta Ciszewska
Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie na wymorzonego pączka!
Stwórz pracę plastyczną przedstawiającą Twojego wymarzonego pączka. Może b yć klasyczny, kolorowy, fantazyjny z nadziejem, lub bez.
Do uczestnictwa w kon kursie zapraszamy wszytskich uczniów naszej szkoły!
Czas na dostarczenie prac jest do Tłustego Czwartku tj. 27.02.2025
Zapraszam!
Regulamin konkursu dostępny poniżej.
Regulamin_konkurs1_paczek(1).doc
W naszej szkole, jak co roku odbywają się liczne konkursy przedmiotowe. W I półroczu tego roku szkolnego miejsce miała cały cykl konkursów z języka niemieckiego, rozpoczął się on konkursem wakacyjnym: " Gruesse aus den Sommerferien - pozdrowienia z wakacji" - uczniowie licznie przysłali do naszej szkoły pozdrowienia oraz krótki opis z z miejsc, w których spędzali wakacje. Kolejny konkurs to "Europejski Dzień Języków Obcych" - uczniowie tworzyli plakaty, które miały na celu propagowanie nauki języków obcych w społeczności lokalnej.Kolejne dwa konkursy, to konkursy związane z tematyką świąteczną: " Weihnachts Gruesse - życzenia świąteczne" oraz " Der Brief an den Weihnachtsmann - List do św. Mikołaja" - i tutaj uczniowie mogli przesłać życzenia szerokiej społeczności oraz wyrazić najskrytsze marzenia w języku niemieckim.
Wszyscy uczniowie wykazali się ogromną kreatywnością i dbałością o szczegóły w swoich pracach. W konkursy zaangażowały się cała społeczność szkolna - uczniowie, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności językowe.
Serdeczne gratulacje oraz podziękowania dla całej społeczności SP 4:)
Nauczyciel j .niemieckiego
Agnieszka Sosnowska
Dwoje nastolatków Adam i Ewa przeżywają pierwszą miłość. To kolejna opowieść z projektu Młode Horyzonty, tym razem - subtelna opowieść o zauroczeniu i dorastaniu. Temat już na topie dla niektórych
Na zajęcia przyrodniczych świetliki poznały potrzeby zwierząt domowych- psa i kota.
Świetliki na zajęciach przyrodniczych z ekologii dowiedziały się jak troszczyć się o środowisko i poznały niektóre zagrożenia.
18 lutego kółko biologiczne robiło na zajęciach sałatki owocowe i smoothie owocowe.
Samorząd uczniowski zbierał pocztę walentynkową a następnie w Walentynki rozdawał kartki i upominki.
Na piątkowych zajęciach do świetlicy szkolnej przyleciały kolorowe motyle, zwiastujące nadchodząca wiosnę ;) Świetliki stworzyły piękne prace plastyczne :)
Paula Kowalska
Dnia 16 lutego 2025 odbyły się w Poznaniu Mistrzostwa Wielkopolski Judo. Uczeń klasy 1 d - Aleksander Szumiło zajął pierwsze miejsce, zdobywając tym samym tytuł Mistrza Województwa w swojej kategorii.
Miło nam poinformować o wynikach Konkursu świetlicowego pt. "Walentynka przestrzenna".
LAUREACI: Maja Piękoś 1c
Jagoda Słomińska 1c
Pola Kościuk 1d
Varvara Dronicheva 3a
Gratulujemy laureatom oraz wszystkim pozostałym uczestnikom konkursu.
Chcemy zaznaczyć, że wszystkie dostarczone prace konkursowe były na bardzo wysokim poziomie.
Laureatów zapraszamy po odbiór upominków w świetlicy szkolnej.
Organizatorzy konkursu
Paula Kowalska
Joanna Stachowiak
Kółko biologiczne 11 lutego robiło sałatki warzywne. Było jak zwykle pysznie.
Marta Ciszewska
Klasy 7 na lekcji biologii uczyły się anatomii człowieka. W sali biologicznej można też podziwiać prace z warsztatów na temat kwietnych łąk.
Marta Ciszewska
Pierwszego dnia braliśmy udział w warsztatach z klockami LEGO oraz w warsztatach chemicznych Drugiego dnia wybraliśmy się do Traperskiej Osady w Bolechówku. Było ognisko, dużo zwierząt i same uśmiechnięte buzie. Trzeci dzień spędziliśmy na survivalu w Palmiarni poznańskiej. Kolejny dzień spędziliśmy w Laboratorium Wyobraźni, wykonywaliśmy różne doświadczenia. Ferie zakończyliśmy wyjazdem do kina oraz smacznym deserem.
Kinga Niedziela
Joanna Stachowiak
Anna Mizerska
Świetliki na zajęciach edukacyjnych z ekologii poznały czas rozkładu różnych odpadów i kolejne źródła energii odnawialnej.
Klasy 6 w ramach powtórzenia robiły z plasteliny modele stawonogów i mięczaków.
Nauczyciele z SP1, SP2 i SP4 w Luboniu wzięli udział w Projekcie
Szkoła Jutr@ przeznaczonym dla nauczycieli szkół podstawowych i
ponadpodstawowych. W ramach przedsięwzięcia prowadzone były szkolenia
stacjonarne w sali komputerowej Szkoły Podstawowej nr 4 w Luboniu oraz w
formie szkoleń on-line.
Celem odbytych szkoleń było wsparcie nauczycieli i nauczycielek w
prowadzeniu lekcji lepiej dostosowanych do potrzeb młodych ludzi
wychowywanych w świecie pełnym technologii.– w używaniu ciekawych i
angażujących metod pracy, wykorzystywaniu cyfrowych narzędzi, aplikacji i
materiałów edukacyjnych.
Ważnym aspektem szkoleń było także lepsze rozumienie wyzwań
związanych z obecnością w środowisku cyfrowym. Zagadnienia szkoleń
obejmowały między innymi: cyberbezpieczeństwo, higiena cyfrowa, krytyczne
myślenie, cyberprzemoc, fake newsy i sposoby weryfikacji, prawo autorskie, itp.
Za udział i ukończenie przez nauczycieli szkolenia Szkoła Jutr@ organy
prowadzące szkoły otrzymają granty związane z programem szkoleń.
Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania
Odporności, Komponent C: Transformacja cyfrowa, Inwestycja C2.1.3: E-kompetencje.
A. Pawlak
Powered by aSc EduPage