• Szkoła Promująca Zdrowie

  • Szkoła Promująca Zdrowie

        • Realizacja działań z zakresu promocji zdrowia

        • ______________________________

          Rok szkolny 2024/25

          PREZENTACJA DZIAŁAŃ SZPZ.pptx

           

           

           

          SPRAWOZDANIE Z DZIAŁAŃ

          Wyniki autoewaluacji 

          Nasza szkoła od 2008 roku prowadzi wzmożone działania w zakresie promowania zdrowego stylu życia. W 2014 roku w wyniku realizacji założeń Szkoły Promującej Zdrowie otrzymalismy Wojewódzcki Certyfikat SZPZ, a w roku 2020 przyznano nam Krajowy Certyfikat SZP. 

          W tym roku szkolnym przeprowadzilismy autoewaluację naszych działań.

          Wyniki ankiety dla nauczycieli przeprowadzonej w pierwszym półroczu roku szkolnego 2024/25 badającej relacje między uczniami oraz między uczniami i nauczycielami w klasie i w szkole oraz wyniki autoewaluacji  w obszarze V standardów pokazały, że  zdaniem 88,2% nauczycieli nie zawsze panują dobre relacje pomiędzy uczniami. 29% nauczycieli uważa, że uczniowie potrafią cieszyć się z sukcesów swoich kolegów i koleżanek. 52,3 % ankietowanych  nauczycieli odpowiedziało, że w klasie w której uczy jest dziecko izolujące się lub wykluczone. Wśród przyczyn trudności w budowaniu pozytywnych relacji nauczyciele wymieniali najczęściej: uzależnienie od telefonu, agresję słowną, nieumiejętność radzenia sobie z emocjami.  Przeprowadzona w kwietniu autoewaluacja potwierdziła, że problem  w relacjach pomiędzy uczniami występuje.  46% badanych deklaruje, że uczniowie są dla siebie życzliwi. 85% czuje , że jest akceptowanym , a 53% uważa, że uczniowie nie pomagają sobie
          w kłopotach. 83% ankietowanych doświadczyło dokuczania lub wyśmiewania przez innych uczniów.

          Dlatego dbając o zdrowie naszych uczniów postanowiliśmy w kolejnym roku szkolnym 2025/26 zająć się kolejnym problemem priorytetowym, jakim jest zdrowie psychiczne i poprawa relacji pomiędzy uczniami.

          Plan pracy na rok szkolny 2025/26

          link zostanie udostępniony po zatwierdzeniu przez Radę Pedagogiczną

           

          Dziękujemy wszystkim zaangażowanym rodzicom, uczniom, nauczycielom oraz pracownikom niepedagogicznym za wypełnienie ankiety i umozliwienie nam tym samym przeprowadzenie tego badania.

           

          ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

          LEKCJA OTWARTA DLA NAUCZYCIELI I WARSZTATY Z PIERWSZEJ POMOCY

           

          Dziś (20 maja 2025r.) nasi pierwszoklasiści uczestniczyli w warsztatach dotyczących pierwszej pomocy w ramach raelizacji programu edukacyjnego Ratujemy i Uczymy Ratować prowadzonego przez Fundację Wielka Orkiestra Światecznej Pomocy. Podczas zajęć pod okiem koordynatorów programu pani Anny Pawlak oraz pani Anny Garstki uczniowie mieli okazję przetrenować wzywanie pomocy, pozycję boczną bezpieczną oraz wykonali resuscytację krążeniowo-oddechową. Przypomnieli sobie również numery alarmowe. Uczniowie po zajęciach otrzymali broszurki dotyczące udzielania pierwszej pomocy oraz ochronne rękawiczki, a nauczyciele pakiet materiałów z propozycjami zabaw i sposobami realizacji zajęć. W pakiecie wykorzystano przygotowaną przez panią Barbarę Plichta prezentację dotyczącą różnych sytuacji wymagających interwencji, za co bardzo pani Basi dziękujemy.

                                                                         PROWADZĄCE: Anna Garstka i Anna Pawlak (zespół ds promocji zdrowia)

          ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

          PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ SZKOŁY PROMUJĄCEJ ZDROWIE

          29 kwietnia odbył się uroczysty apel podsumowujący działania naszej szkoły w zakresie promocji zdrowia. W uroczystości wzięli udział Dyrekcja, przedstawiciele Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej oraz prezydium Rady Rodziców i przyjaciele szkoły.

          Nasza szkoła posiada Krajowy Certyfikat Szkół Promujących Zdrowie, co jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Od wielu lat prowadzimy działania zmierzające do wykształcenia w naszych uczniach poczucia odpowiedzialności za własne zdrowie. Podczas apelu zaprezentowaliśmy nasze działania, które cyklicznie podejmujemy. Apel uświetnił występ klasy 2c, który zwrócił uwagę, że zdrowie każdego z nas jest uzależnione od kondycji naszej planety. Podczas apelu roztrzygnęliśmy też konkursy o tematyce zdrowotnej, między innymi organizowany we współracy z Powiatową Stacją Sanitarno- Epidemiologiczną - "Dbamy o zdrowie".

          Dziękujemy koordynatorkom PSSE pani Beacie Rutkowskiej oraz pani Aleksandrze Tymińskiej za współpracę i obecność na naszym apelu podsumowującym działania SPZ. 

                                                                                                       koordynatorki : Anna Garstka, Natalia Adamka

          -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

          Ruszamy się na zdrowie! Realizacja szkolnego projektu "Kwiecień miesiącem zdrowia"

          Klasy I-III pokazują, jak ważna jest aktywność fizyczną. Każda klasa przygotowała plakat na drzwi swojej sali lekcyjnej, który propaguje ruch jako jedną z form dbania o swoje zdrowie. Dzieciaki przygotowały też hasła promujące aktywność fizyczną. Ruszajmy się, bo warto!

           

           

          Zajęcia na temat żywienia

          W miesiącu kwietniu intensyfikujemy działania promujące zdrowy styl życia. We wszystkich klasach wychowawcy przeprowadzili zajęcia dotyczące zbilansowanego żywienia. Po zajęciach teoretycznych uczniowie mogli sprawdzić swoją wiedzę i umiejętności podczas zajęć praktycznych. Uczniowie przygotowywali zdrowe śniadania, a także wzięli udział w konkursie "Klasowe wyzwanie jemy zdrowe II śniadanie", podczas którego przez cały miesiąc dyżurni klasowi zliczali zdrowe produkty przynoszone w śniadaniówkach.

           

          Warsztaty PIECZYWO PODSTAWĄ ZDROWEJ DIETY w ramach Projektu Finansowanego z Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych.

          W marcu uczniowie klas IV-VIII wzięli udział w warsztatach piekarniczych, których celem było promowanie spozywania pełnowartościowych produktów zbożowych.

          Uczniowie zapoznali się z procesem powstawania pieczywa "od ziarenka do bochenka" i mieli okazję przygotować sobie bułeczkę z pełnowartościowej mąki i ziaren. W całej szkole roznosił się zapach świeżego pieczywa. 

           

          Standardy Ochrony Małoletnich

          Szkoła Podstawowa w Krempachach - STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH

          Standardy Ochrony Małoletnich określaja zasady bezpiecznych relacji. W naszej szkole każdy uczeń wie do kogo zgłosić się po pomoc, zna zasady bezpiecznych relacji. Podczas lekcji wychowawczych nauczyciele na podstawie przygotowanej przez zespół ds monitorowania opracowania, wdrażania i monitorowania SOM prezentacji przeprowadzili zajęcia dotyczące relacji w grupie. Nauczyciele wyjaśnili również po co powstał taki dokument w szkole. W holu szkoły zostały zaprezentowane standardy w postaci gazetki. Sam dokument oraz prezentacje dla uczniów zostały umieszczine na stronie internetowej naszej szkoły w zakładce DOKUMENTY.

           

           

          BIJEMY REKORD Z WOŚP

          16 pażdziernika nasi uczniowie z klas II i III wzięli udział w ogólnopolskiej kampanii WOŚP polegającej na równoczesnym uciskaniu klatki piersiowiej przez jak największą grupę uczniów. Celem wydarzenia było propagowanie udzielania pierwszej pomocy, trening umiejętności resuscytacyjnych.

          Nasi uczniowie każdego roku uczestniczą w warsztatach Ratujemy i Uczymy Ratować, co sprawia, że dzieciaki sprawnie i bez oporów przeprowadzają resuscytację krązeniowo-oddechową, co bardzo nas cieszy. 

          Dziekujemy wszystkim zaangażowanym nauczycielom, uczniom i wolontariuszom- dzięki Wam BICIE REKORDU przebiegło sprawnie i prawidłowo. 

          ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

          DZIEŃ JABŁKA

          28 września obchodzilismy Dzień Jabłka. W klasach I-III zostały przeprowadzone zajęcia nt wartości odżywczych jabłka. Wychowawcy wraz z uczniami przygotowywali też różne potrawy z jabłkiem w roli głównej, m.in.: kompot, szarlotkę i pieczone jabłka.Dziękujemy Szkolnej Radzie Rodziców za zakupienie jabłek!

          --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

           

          MLEKO W SZKOLE/ OWOCE I WARZYWA W SZKOLE

           

          Nasza szkoła kontynuuje realizowanie programów dla szkół: "Mleko w szkole" i " Owoce i warzywa w szkole", które mają na celu promowanie picia mleka i spożywania nabiału oraz spożywania owoców i warzyw przez naszych uczniów.

          Dzieciaki chętnie korzystają z oferowanych produktów, co sprzyja kształtowaniu zdrowych nawyków żywieniowych wśród naszych uczniów. 

          _____________________________________

           

           

          Rok szkolny 2023/24

          SPRAWOZDANIE Z DZIAŁAŃ 

          https://docs.google.com/document/d/1y4IQYC0-uOzYcVOhv81TBFCauePtgDPX/edit?usp=sharing&ouid=105330596818322677421&rtpof=true&sd=true

          https://docs.google.com/document/d/1JVoMn0CSU8pburp0UhgosfGCghQ7KBZC/edit?usp=sharing&ouid=105330596818322677421&rtpof=true&sd=true

           

          RATUJEMY I UCZYMY RATOWAĆ

          Jak co roku, w klasach I-III realizujemy program Edukacyjny "Ratujemy i Uczymy Ratować", prowadzony przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. 

          Uczniowie klas I-III wzięli udział w warsztatach, podczas których uczyli się odpowiednio reagować na sytuacje zagrożenia życia. Podczas zajęć omówiony został łańcuch przeżycia oraz przećwiczyli sposoby udzielania pierwszej pomocy poszkodowanym w dwóch sytuacjach, gdy- poszkodowany jest nieprzytomny ale oddycha oraz gdy poszkodowany jest nieprzytomny i nie oddycha. Dla niektórych była to powtórka z ubiegłego roku. Dla naszych pierwszoklasistów- nowość, która jak się okazało była dla nich bardzo interesująca i jak sami stwierdzili bardzo potrzebna

           

          !

           

           

          Kwiecień miesiącem zdrowia- ZAKŁADAMY ZIELONE OGRÓDKI KLASOWE.

          Nasza szkoła promuje zdrowie i od lat angażujemy się w działania mające na celu zachęcenie jak największej liczby uczniów i całej społeczności szkolnej do dbania o własne zdrowie. Już od pierwszej klasy dzieci uczą się zdrowego stylu życia.

          W kwietniu intensyfikujemy działania, ponieważ kwiecień jest miesiącem zdrowia. Jest to również znakomity czas na prace w naszym przyszkolnym ogródku. Zakładamy też klasowe ogródki na naszych parapetach, tak, by dzieciaki mogły codziennie podjadać zdrowe kiełki, szczypior.

          Zachęcamy do hodowania różnego rodzaju kiełków w domach. Pamiętajmy, że jeśli pozwolimy dzieciom wysiać, pielęgnować zdrowe kiełki, czy zioła chętniej będą próbowały zdrowych, zielonych przekąsek 😊

          Anna Garstka


           

          ZDROWE II ŚNIADANIE

          Klasa 1c przygotowywała zdrowe II śniadanie. Okazuje się, że przygotowane samodzielnie kanapki smakują lepiej. Dzieciaki wykonały kanapkowe potworki, które miały rzodkiewkowe oczy, pomidorowe uszy i szczypiorkowe wąsy. Ile dzieciaków, tyle pomysłów. Dobra zabawa podczas przygotowywania zdrowych posiłków jest kluczem do zachęcenia do zdrowego żywienia. Kanapki znikały w mgieniu oka. Brawo pierwszaki !

          Anna Garstka

          --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

          ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

           

          EWALUACJA INNOWACJI PEDAGOGICZNEJ „WYBIERAM ZDROWIE”

           

          Rodzaj innowacji: programowo-metodyczna

          Autor: Anna Garstka

          Miejsce innowacji: Szkoła Podstawowa nr 4 w Luboniu

          Zakres innowacji: uczestnicy kółka kulinarnego

          Termin realizacji: rok szkolny 2022/23

          Założenia ogólne: kształtowanie postaw prozdrowotnych i proekologicznych, poprzez wykorzystanie pracowni kulinarnej, rozwijanie umiejętności praktycznych tj.: wybieranie odpowiednich produktów spożywczych, przygotowywania zdrowych posiłków, kształtowanie postawy zero waste, czyli dbania o naszą planetę

          Cele główne innowacji:

          • rozwijanie u uczniów świadomości własnego zdrowia oraz znajomości czynników wpływających na kondycję naszego organizmu
          • kształtowanie postaw proekologicznych
          • rozwijanie kompetencji kulinarnych
          • rozwijanie umiejętności pracy w zespole , umiejętności logicznego myślenia, zadaniowego podejścia do postawionych problemów




           

          Realizacja innowacji odbywała się między innymi podczas zajęć kółka kulinarnego „Akademia Zdrowego Żywienia”, a także w ramach zajęć w klasach I-III.

          Dzieci chętnie uczestniczyły w zajęciach kółka, brały w nich aktywny udział, frekwencja była bardzo wysoka. Wykazywały się twórczą postawą, ciekawością i zdyscyplinowaniem. Zadaniem prowadzonych zajęć było również wspomaganie uczniów w rozpoznaniu ich własnych uzdolnień i zainteresowań oraz stanowienie alternatywnej możliwości spędzenia czasu wolnego. Dzieci rozwijały kreatywne, logiczne myślenie, wyobraźnię, doskonaliły pamięć, koncentrację. Sprawnie posługiwały się sprzętem AGD, odmierzały, ważyły, przygotowywały jadłospisy i planowały listę zakupów. Czytały etykiety produktów spożywczych i dokonywały zdrowych wyborów żywieniowych. Przygotowywały różnorodne, zdrowe posiłki i wykazywały się przy tym inwencją twórczą. Poznały założenia diety planetarnej i zasady zero waste.

           

          Wyniki ankiety dla rodziców: 

           

          Ankieta zawierała 6 pytań i została skierowana do rodziców uczniów uczęszczających na zajęcia kółka kulinarnego po zakończeniu zajęć. Na ankietę odpowiedziało 11 z 17 respondentów.

           

          Wykres odpowiedzi z Formularzy. Tytuł pytania: Czy uważają Państwo, że tematyka realizowana podczas zajęć jest ważna. . Liczba odpowiedzi: 11 odpowiedzi.

          Wszyscy ankietowani uważają, że tematyka zawarta w innowacji jest potrzebna i ważna. 91 % zauważyło zmiany w wyborach żywieniowych u swojego dziecka. 73% deklaruje, że ich dzieci częściej niż dotychczas przygotowują samodzielnie posiłki i gotują w domu. 64% zaobserwowało, że ich dzieci zaczęły zwracać większą uwagę na niemarnowanie żywności, a prawie 55% obserwuje, że dziecko czyta etykiety produktów spożywczych.

           

          Wykres odpowiedzi z Formularzy. Tytuł pytania: Czy zauważyliście Państwo zmiany w wyborach żywieniowych u swojego dziecka?. Liczba odpowiedzi: 11 odpowiedzi.

          Wykres odpowiedzi z Formularzy. Tytuł pytania: Czy zauważają Państwo poniższe zachowania u swojego dziecka? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi). Liczba odpowiedzi: 11 odpowiedzi.

          Jeśli chodzi o ocenę samych zajęć, 100 % deklaruje, że ich dziecko chętnie uczęszczało na zajęcia kulinarne i tyle samo ankietowanych uważa, że zajęcia powinny być kontynuowane w przyszłym roku.

          Wykres odpowiedzi z Formularzy. Tytuł pytania: Czy Państwa dziecko chętnie uczęszczało na zajęcia kulinarne w szkole?. Liczba odpowiedzi: 11 odpowiedzi.

          Wykres odpowiedzi z Formularzy. Tytuł pytania: Czy uważają Państwo, że takie zajęcia powinny być kontynuowane? . Liczba odpowiedzi: 11 odpowiedzi.

          Co uważają Państwo za słaby punkt zajęć?11 odpowiedzi

          -nie ma

          -Nie dostrzegłam słabych punktów

          -Nie znalazłam słabego punktu

          -Brak słabych punktów zajęć. Dziecko zadowolone, rozbudzona została ciekawość nowych smaków, zaczęła próbować i ma chęć poznawać więcej produktów. Dla mnie cel osiągnięty!

          -Nie było słabych punktów:)

          -Myślę, że zajęcia mógłby być częściej, np raz w tygodniu.

          -brak

          -Nic nie zmieniłabym w zajęciach.

          -To,że nie były co tydzień :)

          -Brak

          -Nie ma słabych punktów :)



           

          82% ankietowanych nie zauważa słabych stron zajęć , a dwoje z nich jako słaby punkt uznają to, że zajęcia mogłyby odbywać się częściej.

           

          Wyniki ankiety dla uczniów:

          Zbieranie informacji od uczniów odbywało się każdorazowo po zajęciach oraz dokonano ewaluacji całej innowacji podczas ostatnich zajęć kółka kulinarnego w formie planszy. Uczniowie zapisywali na plakacie własną ocenę zajęć oraz to, co podobało im się najbardziej i to, co zmieniliby w zajęciach.

          Obraz zawierający tekst, pismo odręczne, Sztuka dziecięca, rysowanie

Opis wygenerowany automatycznie

          Wszyscy ankietowani deklarują , że zajęcia im się bardzo podobały, były ciekawe i smaczne. Najbardziej podobało się dzieciom przygotowywanie potraw w pracowni kulinarnej. Wśród odpowiedzi co zmieniłyby w zajęciach- pojawiły się: „Żeby się jeszcze nie kończyły”, prawie 95 %  „żeby były dłuższe”, żeby uczestnicy mogli sami dobierać się w grupy.

          Wnioski: 

          Ankieta wykazała, że cele innowacji zostały zrealizowane, a zajęcia cieszyły się dużą popularnością wśród dzieci i uznaniem wśród rodziców. 

          Rekomendacje: 

          - kontynuować zajęcia w tej samej formie

          - objąć działaniami większą grupę uczniów

          - zwiększyć częstotliwość zajęć

          --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

          ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

           

          Rok szkolny 2022/23

          PLAN PRACY 2022/23 

          https://docs.google.com/document/d/1iI04qZRUagW-VygHzmBnNegNRf4RTsFH/edit?usp=sharing&ouid=105330596818322677421&rtpof=true&sd=true

          https://docs.google.com/document/d/1Dl8KCS2XsblFld6N1vcd5U58mS4Hcmyv/edit?usp=sharing&ouid=105330596818322677421&rtpof=true&sd=true

           

           

          MLEKO W SZKOLE

          W naszej szkole dzieciaki bardzo chętnie sięgają po mleko z programu Mleko w szkole. Każdy uczeń wie, że mleko ma dużo białka i wapnia, które wzmacniają nasze kości. Oprócz tego mleko i jego przetwory mają wiele cennych witamin i minerałów. Mleko pasuje do II śniadania, można zrobić z niego smakowity koktajl, z jogurtu pyszne śniadanie, a z pudełek ciekawe zajęcia plastyczne. Zdrowie i zabawa idą u nas w parze.

          Anna Gartska


          ZDROWE ŚNIADANIA

          Śniadaniówki pełne zdrowia? Czy to możliwe? W naszej szkole TAK! Drugie śniadanie powinno być pełnowartościowe, ale dla dzieciaków najważniejsze, żeby nie było nudne. Dzieciaki prześcigają się w tym, kto ma więcej produktów zdrowych w swoim lunch boksie. Dziękujemy rodzicom, którzy dbają o codzienne, kolorowe i zdrowe śniadania dla swoich pociech.

          Anna Garstka


          PRZYSZKOLNY OGRÓDEK

          Dzięki współpracy z Urzędem Miasta zrealizowaliśmy projekt na zagospodarowania przestrzeni przy szkole. Zaaranżowaliśmy ogródek, na którym posadziliśmy krzewy malin i porzeczek, a także zioła takie jak: mięta, szałwia czy bazylia. Czekamy na smakowite plony, z których zrobimy na pewno coś pysznego i zdrowego!

          Anna Garstka

           

          PRZYŁĄCZAMY SIĘ DO AKCJI KOLOROWE SKARPETKI NIE DO PARY

          Czwóreczka obchodziła dziś Światowy Dzień Zespołu Downa. Uczniowie, nauczyciele i pracownicy obsługi, jak również rodzice naszych uczniów założyli dziś kolorowe skarpetki nie do pary. W ten sposób chcieliśmy pokazać, że jesteśmy solidarni z osobami z zespołem Downa, ich rodzinami. W klasach wychowawcy zwracali uwagę na potrzeby osób z zespołem Downa, którzy czują się niedopasowani, jak nasze dzisiejsze skarpetki. 

          Anna Garstka

          _________________________________________________________________________________________

          Razem dla zdrowia i planety- MARSZ DLA ZIEMI 21.04.2023r.

          W ubiegły piątek w ramach cyklicznego projektu Kwiecień Miesiącem Zdrowia oraz Obchodów Dnia Ziemi zorganizowaliśmy Marsz dla Ziemi. Uczniowie klas I-III podczas zajęć z wychowawcami rozmawiali o zdrowiu własnym w kontekście zdrowia naszej planety. Podsumowaniem tych zajęć było wykonanie przez uczniów  transparentów z hasłami nawołującymi do dbania o Ziemię- nasz wspólny dom oraz przemarsz ulicami miasta w celu zwrócenia uwagi mieszkańcom, jak ważne jest dbanie o planetę i działanie w celu jej ochrony. Dzieciaki z wielkim entuzjazmem maszerowali skandując swoje proekologiczne hasła. Po drodze zbieraliśmy śmieci, których jak zwykle było sporo.

          Zmęczeni, ale naładowani pozytywną energią wysialiśmy też łąkę kwietną, która była darem naszych uczniów dla Ziemi.

          Dzieciaki mają dużą wiedzę i jeszcze więcej zapału do podejmowania działań na rzecz naszej planety. My dorośli powinniśmy iść za ich przykładem!

          Dziękujemy wychowawcom za zaangażowanie w realizację zadań- jak zwykle można było na Was liczyć!

          Koordynatorzy działań: Anna Garstka i Katarzyna Kolińska-Nowaczyk

          ______________________________________________________________________________________

          #komórkomania 3.06.2023 r.

          Nasza szkoła poraz pierwszy przystąpiła do akcji rejestracji potencjalnych dawców szpiku. Podjęliśmy współpracę z Fundacją DKMS i przystąpiliśmy do akcji #komórkomania. Przygotowalismy plakaty, przeprowadziliśmy zajęcia, na których tłumaczyliśmy kim jest genetyczny bliźniak i jakie znaczenie ma idea dawstwa. Szkolna grupa wolontariuszy przeprowadziła akcję promocyjną. Podczas tegorocznego Festynu Szkolnego zarejestrowaliśmy aż 13 potencjalnych dawców. Wszystkim dawcom oraz osobom, które bardzo chciały się zarejestrować, ale z różnych przyczyn zrobić tego nie mogły bardzo, bardzo dziekujemy! Naszym wolontariuszkom dziękujemy za wsparcie i wielkie serca! 

          Anna Garstka, Katarzyna Kolińska-Nowaczyk, Ewa Darul-Szklanny

          _______________________________________________________________________________________

          MAMY LAUREATÓW KONKURSU O ZDROWIU

          Z radością informujemy, że nasze uczennice zostały laureatkami w  I etapie konkursu wiedzy o zdrowym stylu życia „Trzymaj formę”. Dodatkowym wyróżnieniem uczennic Laury Galas i Aleksandry Stachowiak z klasy 8c jest fakt, że dziewczynki osiągnęły wymagany próg punktowy do etapu wojewódzkiego jako jedyne z całego powiatu poznańskiego. Serdecznie gratulujemy i trzymamy kciuki za naszą reprezentacje już 28 kwietnia! Powodzenia dziewczyny!

          Ewa Darul- Szklanna

           

           

          ------------------------------------

           

          Kwiecień miesiącem zdrowia- plan działań w klasach I-III RAZEM DLA ZDROWIA I PLANETY

          https://docs.google.com/document/d/1kCC5dStEl4EnRDrPlSNYKt7_HAxLtQ29/edit?usp=sharing&ouid=105330596818322677421&rtpof=true&sd=true

           

          SPRAWOZDANIE I-III 2021/22

          https://docs.google.com/document/d/1_KjU4vBdRvjCzZqHjMji5wl9Hv-bAVhw/edit?usp=drive_link&ouid=105330596818322677421&rtpof=true&sd=true